tegnap, 08:11
Globális hirdetési trendek: szárnyal a közösségi média
A Warc jelentéséből kiderül, hogy a globális médiát a közösségi platformok uralják; a legtöbb márka ezeken a felületeken éri el a közönségét.
A Warc jelentéséből kiderül, hogy a globális médiát a közösségi platformok uralják; a legtöbb márka ezeken a felületeken éri el a közönségét.
Egy Emmanuel Macron által megbízott szakértői csoport tanulmánya szerint nem szabad tizenhárom éves korukig okostelefont adni a gyerekek kezébe.
A született marketing zsenik, akiknél jobban senki nem használja a médiát.
Többek között a kísérletező kedv és a hús-vér véleményvezérek okozta kudarcok teremtették meg az AI teremtette influenszerek piacát.
Az Alfa generáció tagjai már jelen vannak a közösségi médiában és streaming tartalmakat is aktívan fogyasztanak.
Mi történt? Már márkák is posztolhatnak a felületen.
A döntő mérkőzést élőben közvetítik majd a New York-i Times Square-ről.
A 15 és 16 éves fiatalok esetében pedig szülői engedélyhez fogják kötni a korlátozást.
A legmagasabb arány a felhasználók körében Dániában, Cipruson és Magyarországon van.
Egy kutatás szerint a lányok több rajongói alkotást, rajongói videót és fanfictiont készítenek, mint a fiúk.
A világjárvány akkora sebet ejtett a díjátadón, amiből még mindig nem tudott felállni – az Akadémia azonban mindent megtesz a nézettség érdekében.
Egyelőre minden flottul megy.
Az állítás szerint a platformok „szándékosan veszik rá és teszik függővé a fiatalokat a közösségi média használatára".
A szélsőséges tartalmak a fiatalok körében pedig normalizálódnak, ugyanis a képernyőkről az iskolaudvarokba vándorolnak.
Ez vethet véget a platform népszerűségének.
Guld Ádám médiakutató szerint az MI határozhatja meg az idei évünket.
Valójában elég egy okostelefon, illetve egy jó ötlet ahhoz, hogy egy videót felkapjon az online tér.